duminică, 20 septembrie 2015

Micul dejun servit la inaltime, La Griffe Luxury Hotel 5* Roma

Buna dragilor,
 Azi, vreau sa va prezint hotelul La Griffe Luxury din Roma, care poate fii o alegere interesanta pentru cazarea in "orasul etern" denumit asa datorita contrastului dintre cladirile si monumentele istorice impresionante perfect conservate si noile locatii moderne.
Situat in zona Garii Termini, pe Via Nazionale nr. 13, cu acces facil la mijoacele de transport (de la aeroportul Fiumicino am luat un  autobuz Teravision) si in doar 45 de minute am ajuns  la cea mai importanta gara din Roma. De acolo, dupa 10 minute de mers lejer, am ajuns  in fata hotelului si pentru ca nu e deloc impunator ca altele de 5 stele, era cat pe ce sa ratam intrarea.

Un bellboy ne-a intampinat cu un zambet cordial si a preluat imediat bagajele pe care le-a dus in camera special amenajata. Cazarea nu se poate face inainte de ora 14, asa ca, am lasat bagajele si am plecat sa cunoastem imprejurimile.

Ne-am intors la ora precizata de receptioner, am completat formalitatile de cazare + inregistrarea cardului de credit pentru asigurare si  am primit cheia camerei.
Eleganta, este cuvantul cu care as caracateriza acest hotel, culorile tari, alb, rosu si negru sunt omniprezente. Camera este destul de mica pentru cele 5 stele, dar asa sunt toate cele centrale din orasele isorice, care pastreaza traditia cladirilor milenare. Patul imens si confortabil, ocupa trei sferturi din camera, clar ca aici s-a mizat pe confortul turistilor.
In contrast cu cladirea veche este modernitatea camerei, dotata corespunzator, cu LCD, seif, minibar, cadouri de bun venit.

Baia este mare, curata, frumoasa, dar dotata doar cu dus, asa ca, iubitorii de leneveala in baie vor fii dezamagiti.

Pentru ca este stradal, in camera se aude zgomotul traficului care desi nu este intens totusi este o constanta. In ceea ce priveste curatenia, cu siguranta nici cei mai pretentiosi clienti, nu vor avea nimic de comentat pentru ca totul straluceste si angajatele romance fac o treaba foarte buna. Aici se vorbeste romaneste, de la electrician, menajere, si pana la chelneri. Toti sunt foarte amabili, gata sa rezolve eventualele cerinte ale turistilor. Ceva unic si minunat este terasa de la ultimul etaj, acolo unde este localizat restaurantul. Recunosc ca am spus un rasunator wow, atunci cand am vazut privelistea deosebita a locului unde se servea micul dejun.
Dimineata,la iesirea din lift, ne-a intampinat o doamna draguta,care dupa ce a notat numarul camerei, ne-a condus catre o masa disponibila, asigurandu-se ca locatia este de placul nostru. Chelnerii romani au venit imediat sa preia comanda de la bar si am primit rapid laptele cald si vestitul capuccino italian.

Mancarea diversificata, cu mezeluri italiene, a fost pentru mine o placuta descoperire de arome noi.
 Pur si simplu, un mic dejun perfect!

Uimitor e faptul ca, desi hotelul era ocupat la capacitate maxima, totusi nu era inghesuiala deloc si am ales  linistita, fara graba,  preparatele delicioase care se prezentau prefect in fata ochilor. Si mi-a fost greu sa decid cu ce sa inchei o masa delicioasa si in final, am ales un racoritor caffe latte.
In concluzie, un hotel frumos, cu personal extrem de amabil care ne-a facut foarte placuta vizita in Italia.
Dragilor, voua va place acest hotel?