vineri, 4 septembrie 2015

Hai hui la Andy Hotels Predeal

Buna dragilor!
Eu ador calatoriile pentru senzatia de fericire pe care o incerc atunci cand descopar locuri mirifice si oameni minunati.
Intr-o zi caniculara de vara, vorbeam cu o prietena despre aerul insuportabil din Capitala si atunci ea a venit cu ideea de face o scurta escapada la munte.
Pentru ca timpul e pretios si nu doream sa-l pierdem intr-o calatorie lunga cu masina, am ales Valea Prahovei.
Stiu ca intr-o scurta vacanta, cazarea este prima lucru la care ma gandesc, motiv pentru care trebuie sa incerc sa obtin cat mai multe informatii legate de conditiile oferite pentru a fi cat mai relaxata.
Dupa cinci minute de gandire profunda, mi-am amintit de frumoasa pagina de facebook a hotelului Andy Hotels Predeal la care eram abonata si i-am recomandat-o prietenei mele care a fost la randul ei placut impresionata. Am sunat si am fost norocoasa sa putem rezerva ultimele doua camere libere ale hotelui, asa ca, am pus in graba cateva haniute si in 30 de minute eram in masina, gata sa ne intalnim cu muntele.
Pe drum, fetitei mele i s-a facut foame asa ca am oprit la o pizza si la un "pahar" de vorba. Discutiile placute ne-au facut sa uitam de notiunea timp si am ajuns la hotel pe inserate. "Yuhuu, mami ce hotel frumos! " a exclamat cu entuziasm fetita mea, la prima intalnire cu Andy Hotels Predeal.

Si, au urmat alte zambete, pe de o parte ale Aniei fascinata de frumusetea receptiei si altele din partea tanarului dragut care ne-a intampinat cu multa amabilitate in receptia hotelului.
Dupa formalitatile de cazare, a cerut programul de la micul dejun, parola la Wi-Fi si am luat liftul catre camerele de la etajul 4.

Marturisesc ca aveam ceva emotii legate de cazare la plecarea din Bucuresti, deoarece rezervasem ultimile doua camere disponibile si ma temeam ca as putea gasi igrasie sau alte impuritati, dar ele s-au spulberat rapid dupa ce am am vazut curatenia exemplara din holuri.
Si a urmat un nou WOW al fetitei dupa ce am intrat in camera pentru ca era imensa si fix pe gustul ei, in culori calde si cu "lebedele" indragostite care o asteptau sa-i ureze bun venit.
Eu am remarcat ca eram foarte norocosi deoarce aceasta camera avea vedere pe ambele parti ale hotelului asa ca avea cu siguranta ce privi.

In sfarsit respiram aerul curat de munte si mica noastra vacanta decurgea perfect asa ca am adormit zambind.

Dimineata, zgomotul din stomac m-a facut sa ma trezesc si sa alerg catre micul dejun in sistem bufet.
Mi-am luat cafeaua, niste mezeluri si m-am asezat pe teresa restaurantului sa admir maretia muntelui.
Curand au venit prietenii mei si ne-am asezat iar la povesti.
Dupa o cafea de trezire a mai urmat una de pofta si inca una ... de placerea conversatiei.

Mai tarziu, am hotarat sa facem o incursiune la Fun Park Predeal, parcul de distractie cu 14 jocuri cu dificultate medie, tiroliana in lungime de 80 metri, topoganul artificial in lungime de 100 metri.

Dupa adrenalina din parcul de distractie, a urmat o foame de lup asa ca ne-am intors la hotel pentru a incerca preparatele speciale ale bucatarului.
Am rasfoit meniul si am gasit rapid sortimentele de mancare pe care ni le doream.

Si cum imaginile sunt mai sugestive decat cuvintele va las pe voi sa decideti daca preparatele sunt gustoase.

Seara a venit cu noi suprize. Am fost informati ca eram invitati pe teresa restaurantului  la petrecerea cu DJ.  Un eveniment atat de fericit era de neratat mai ales ca cei mici se puteau juca la topoganul de pe terasa si noi adultii, ne relaxam cu o muzica buna.

Dar cei mici nu stau mult timp locului asa ca am continuat distractia in sala de biliard si cea cu tenis de masa.

Miezul noptii ne-a prins in acele camere acolo unde ne-am facut prieteni noi si atmosfera a fost incredibil de placuta.
Desi l-am rugat, timpul, nu a vrut sa se opreasca astfel incat clipa sa devina o vesnicie. Momentele frumoase au trecut repede dar vor ramane vesnic in cutia cu amintiri a sufletelor noastre. La Andy Hotels Predeal noi vom reveni cu drag pentru ca ne place locatia, dotarile, serviciile si, mai ales, oamenii minunati din mamagement care stiu ca fiecare oaspete e special si fac tot ceea ce le sta in putere pentru ca nimeni sa nu plece nemultumit.

Dragilor, voi ce credeti despre Andy Hotels Predeal?