luni, 12 decembrie 2016

1 Decembrie la Andy Hotels Predeal

Buna dragilor,
Mi-am dorit ca ziua nationala a Romaniei sa fie prilej de sarbatoare alaturi de cei dragi si asta intr-un loc familiar mie: Andy Hotels Predeal.

Dupa un drum extrem de obositor, practic 5 ore in trafic cu inerentele blocaje de la Posada si Sinaia, am zambit fericita doar cand am ajuns in receptia hotelului si am regasit primirea calduroasa a personalului. Ania a primit chiar si un cadou de bun venit, in ton cu sarbatoarea.

Desi afara era frig, in camera noastra (208), am gasit caldura de peste 25 grade, o supriza foarte placuta, asa ca ne-am inghesuit la geam sa admiram privelistea superba.

Camera foarte mare, are mobilierul nou si ceea ce impresioneaza de fiecare data este culoarea rosie a covorului care da un aer vesel, foarte placut. De fiecare data cand intru intr-o camera de hotel, sunt foarte atenta la curatenie, pentru ca, practic este casa mea de imprumut pentru cateva zile iar la Andy Hotels nu am gasit nimic de reprosat cameristei, totul era curat si frumos aranjat. Camerele dispun de urmatoarele facilitati: seif, uscator de par, cablu TV, acces cu card magnetic, internet, conectare automata a convorbirilor interne si internationale, mini bar, camere pentru nefumatori, servicii de curatenie zilnice, servicii de receptie.

Dupa un pic de odihna, foamea ne-a indemnat care restaurant, un loc cochet, elegant, curat, cu un personal foarte amabil. Placut impresionata am fost de trandafirii superbi pe care i-am gasit zilnic pe mese in toate cele 5 zile ale sejurului. Mancarea este cu specific unguresc dar destul de apropiate de retetele noastre, incat a fost usor sa comandam si sa servim cu placere specialitatile bucatarului.
Supa de pui cu taitei a fost preferata fetitei mele, eu am ales ciorba de burta, iar sotul a alesc ciorba de vacuta cu legume, toti trei insa am fost multumiti de calitatea preparatelor.
Pachetul de 1 Decembrie, a inclus o masa festiva cu foc de tabara unde incalzirea se facea cu o tuica fiarta.

A urmat de o masa copioasa, pregatita atent de bucatarul sef: fasole cu ciolan sau carnati, stinsa cu muraturi asortate.

Petrecerea a fost animata de un Dj dar si de patru dansatoare, care au fost mai mult pe placul barbatilor, insa au fost si doamne care au participat la dansurile lor dar cel mai mult s-au distrat cei mici care au participat la intregul program.

Poate ca atmosfera era animata si datorita carafelor de vin cu care alergau ospatarii printre mese, clar un vin  care deschidea apetitul pentru distractie. Cel mai mult mi-a placut desertul, o prajitura cu un aspect foarte placut si un gust minunat.
Petrecerea a fost pana tarziu in noapte dar eu plecat devreme pentru ca fetita este inca mica si trebuie sa adoarma inainte de ora 12 noaptea.
Dimineata, dupa micul dejun, am vrut sa vedem privelistea sus de la Cabana Trei Brazi, am parcus usor cei 4 km desi pe jos era zapada. Fun Park-ul de acolo era plin de pusti care se distrau pe snow tubes, dar si pe traseul de catarari.
Imaginea de acolo era splendida, zapada pufoasa si neatinsa parea un imens covor alb, care lumina intregul peisaj.

In concluzie mini-vacanta de 1 Decembrie petrecuta la Andy Hotels Predeal a fost foarte placuta si intentionez sa revin cat mai curand, veniti si voi la o bataie cu zapada?