vineri, 22 decembrie 2017

Săpunul Cheia de ieri si de azi ...

În urmă cu doi ani,  va invitam să cunoașteți omul din spatele celui mai cunoscut săpun românesc handmade: Săpunul Cheia.
Acum, e timpul să pătrundem din nou în culisele  acestui săpun românesc, pentru că acest “săpunar” minunat, a continuat să lucreze pentru a creea produse naturale de calitate superioară. Vă invit să descoperiți Săpunul Cheia de ieri și de azi în acest interviu! 
Care sunt produsele care au intrat recent pe piața marca Cheia?                                      
După mai bine de un an de cercetare pură am finalizat varianta lichidă a săpunurilor.  
Definite legislativ că săruri de potasiu nu săruri ale sodiului cum sunt cele solide, sunt aceleași produse nonalergenice, biodegradabile și ecologice definite de Directiva(CE) 67/548/EEC, este același săpun despre care am învățat că ne dezinfectează dacă-l folosim doar că e în format lichid contemporan. Greutatea temei a constat în rescrierea rețetelor existente în varianta clasică și obținerea acelui format de vâscozitate apropiată de cel chimic cu care piață este învățată. 
Prin mixturile de ingrediente alese,linia rescrie de la principiile minimaliste cu aplicație multirol de pe Vremea lui Ceaușescu pînă la specializarea lor pe funcții contemporane cum ar fi pentru duș sau pentru păr.
Cărei categorii se adresează săpunul de duș?
Cu rol de uz frecvent, chiar zilnic, oricare săpun lichid, nu doar cel de duș, se adresează practic oricui. Chiar și celei hipersensibile. Momentan cu o limitare: Bebelușul; pentru bebeluși încă nu am finalizat tema de cercetare. 
În funcție de ingredientele bioactive, targetarea o facem pentru copii, pentru ea, pentru el sau unisex. Un avantaj al formatului lichid constă în minimalizarea mirosului de săpun și în acest caz, accentuarea aromei, deseori preluînd rol aromoterapeutic.
Care sunt beneficiile ingredientelor folosite?
Faptul în sine că utilizăm ingrediente naturale și le procesăm prin reacție naturală (reacția de saponificare este o reacție naturală) legislativ aduc garanția nepericulozitatii lor. Excesul de funcțîi bioactive date de ingredientele alese, maximalizeaza efectul sub garanția unei certificări de milenii în aplicație.
Cel mai mare avantaj îl constituie tocmai produsul care se obține din aceste ingrediente, Adică Săpunul!
Pentru dus el se poziționează lîngă gelul de dus. Săpunul nostru pentru dus nu este un gel de dus. Fiindcă gelul nu este un săpun. Dar ce este gelul de dus dacă nu este un săpun? Va întreb, e oare un detergent pentru dus?Săpunurile noastre preiau aceeași funcție dar fără termeni de comparație raportat la riscul alergen, la calitatea spălării sau la cea a hidratarii. Acea înșiruire fără număr a ingredientelor gelurilor, în ce procent credeți că este 100% compatibilă cu tenul uman? Sapunul e! Ingredientul tensioactiv din geluri va definesc cert că este iritant fiindcă este de sorginte petrolieră și pentru a nu irită este limitat în utilizare. Săpunul nu! Și săpunul lichid că și săpunul solid are un procent enorm de glicerină care, cunoscătorii știu, că rezultă în mod natural din reacția de saponificare.Iar elementele bioactive,într-adevăr și la geluri se folosesc. Desigur, gelul este mai ieftin. Săpunul comparativ cu gelul aduce o diferența mai violență decît cea care există între carnea de porc mangalița și carnea de porc din galantare. Aduce acea diferența care există între vinul vin și vinul cu vin obținut din pastile. Sucul stors din fruct în față ta și cel cu suc de pe raft.
Care sunt avantajele folosirii produselor eco?
Aceleași avantaje care le-ați avea dacă ați mânca carne, carne nu carne cu carne, dacă ați degusta      vin, vin nu vin cu vin! Lipsa riscurilor indirecte în primul rînd. 
În societățile vestice, excesul de utilizare a produselor de igienă(chimice, desigur) a generat                formate de alergii neexistente pînă în anii 50 ai secolului trecut.
Ce vă inspiră în alegerea ingredientelor produselor?
Cu sinceritate nu prin inspirație alegem ingredientele! Fiecare ingredient are o funcție de natură dată și muncă de creație e mai mult muncă de selecție și experiment repetativ. Adică,vrem calități maxime de spălare? Utilizăm procent mai mare de unturi animale (ex săpunul pt mâini). Vrem spumare rapidă și abundență? Utilizăm uleiul de cocoș(ex săpunul pt dus). Vrem că produsul să fie cicatrizant? Folosim că bioactiv Uleidegalbenele, iar alegerea ingredientelor în 99,99% din cazuri vine dinspre piață care întreabă: “Dar de ăla nu aveți?” și la 3 asemenea întrebări apare acel “ăla”.
Cine este cel mai important critic de care țineți cont în îmbunătățirea calitățîi în general?
Cel mai important critic, întotdeauna este Clientul! Există acel client comunicativ care ține să ne comunice ceea ce percepe negativ și el este cel mai credibil indicator. Un ultim exemplu ne reclamă calitatea ambalajului unui produs  și o citez:
Produsul vostru este foarte bun, mult mai bun decât ce am folosit până acum. Însă dacă nu se poate utiliza la ce folos?   "
Fiindcă critică dânsei era extrem de pertinentă, ne-am ridicat probleme conceptuale ale  formatului,adică că modul de ambalare nu este corect ales. Am făcut aplicația pe alte formate de ambalare unde am găsit alte limitări negative . Până la urmă am înțeles că problema ambalajului era calitatea lui.Indirect îi transmitem că-i mulțumim pentru critică,actualmente suntem în teste cu alt ambalaj, de dată asta import Ungaria nu Bulgaria, ambalaj care se pare că este 100% aplicabil și sigur pe rețeta noastră.
    Un alt critic este statistică vânzărilor/produs pe care o urmărim ciclic. Dar asemenea situații încercăm a le remedia încă înainte de punerea pe piață. Legislația noastră ne   recomandă să facem ciclic “campanii de evaluare” prin care să obținem informații despre percepția asupra funcțiilor cosmetice, noi o extindem și spre percepția de marketing sau aplicabilitate. Astfel,produsele lichide cele mai minimaliste,săpunurile de toaletă,care le-am introdus în oferta în luna această,din octombrie au fost într-o asemenea   campanie.Efectuată pe cca 300 de evaluatori  linia a primit o notă de 9,48 și ne-a permis adaptarea perfectă a limbajului și apropierea de așteptările majorității statistice a funcției de dozare. Adică majoritatea statistică ne-a indus că varianta optim capacul Flip-Top specific gelurilor de dus și șampoanelor nu pompița specifică săpunului pentru mâini. Menționez că săpunul de toaletă are funcție multirol, adică mâini, corp, față     și  par. Tot în urmă campaniei am descoperit formate extreme surprinzătoare:
    Fetiță din Iași care era hiperalergica și nu putea folosi produsele din retail, tolerează perfect produsul nostru, alt evaluator declara că “de la prima spălare inmoie bătăturile”, altcineva  din Cărei fiind în delegație l-a folosit și  pe rol de săpun de ras fără să se irite.
Ce alte produse urmează să descoperim în portofoliul Cheia?
Pe termen extrem de scurt, ianuarie 2018, sperăm în finalizarea unei linii de săpunuri pentru casă, prin care să aducem variante la termenul chimic de detergent. Adică Săpun lichid automatic pentrut rufe ,Săpun pentru vase, Săpun pentru pardoseli, săpun pentru cuptoare, săpun pentru birotică, săpun pentru mobilier, poate săpun pentru parbrize, în mod cert un produs izbitor, săpun pentru flori! Desigur  că merarea de mai sus denotă că deja am muncit pe creearea lor! Nu aș vrea să dezvoltăm subiectul acesta, aș vrea să subliniez că el va “Aduce Natură în Inima Casei tale”, fiindcă natură este Nonalergenica, Biodegradabilă și Ecologică(dacă ne raportăm la săpunul automatic pt rufe), natură este blîndă cu animalele de companie și bebelușii(dacă ne raportăm la Săpunul pentru pardoseli), Natură nu are effect residual, iar dacă el există preia funcție dezinfectantă, Natură nu are limite de supraexpunere.
Dacă considerați că este loc de un alt “La taifas cu prietenii “dumnevoastră, despre acest subiect cu mare drag! Pe termen mediu, săpunurile lichide pentru bebeluși, apoi în vara o linie cu betacaroten pe baza unui unt dintr-un fruct atît de dulcee și  de zemoos! Pe termen lung, doar Bunul Dumnezeu o știe! La cîtă inspirație și perseverență ne-a dat pînă acum, oare ne va mai da? 


Distribuie:

8 comentarii:

  1. Nu am auzit de aceste produse dar recunosc ca arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit si eu o mostra pentru a ma convinge cat de bun e, am uitat de el, ce bine ca mi-ai adus aminte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca am folosit vreodata acest sapun, nu mai tin minte, dar presupun ca in copilarie, l-am folosit. Oricum, imi aduc aminte mirosul lui de atunci si tare as fi curioasa cum s-a transformat azi

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e prima data cand aud de acest sapun, insa s vrea sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit de produsele lor de mai bine de trei ani, dar nu mi-am luat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu știam de el...mă voi uita după el acum că nu l_ai prezentat!

    RăspundețiȘtergere
  7. au si sapun lichid??? stiam ca-s doar solide cele cheia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este prima oara cand aud de acest produs. Am sa ma uit dupa el prin magazine pentru ca as fi curioasa sa-l incerc

    RăspundețiȘtergere