sâmbătă, 30 mai 2015

Hotelul Kaliakra din Albena, all inclusive plus

Buna dragilor,
Am prins una last-minute avantajos la hotelul Kaliakra din Albena, asa ca, rapid am facut bagajele si am alergat la intalnirea cu marea mea iubire: marea.
E inceput de sezon si ma bucur ca pot calatori fara a chelutui multi bani, dar totodata sa am confortul unei vacante reusite.
Azi imi iau ramas bun de la Bulgaria si dupa un sejur de 7 nopti pot spune ca vecinii nostri stiu sa faca un turism de calitate.
Situata la 32 de km de Varna si 319 km de Bucuresti, un drum parcurs de noi in aproximativ 4 ore, Albena este statiunea cu o plaja de 5 kilometri de nisip auriu.
Este alegerea ideala a familiilor cu copii, dar si a persoanelor care doresc o vacanta linistita departe de zgomotul tumultos al cluburilor de noapte.
Conform statisticilor agentiilor de turism cel mai bun hotel din Albena este Kaliakra, cotat cu 4 stele.

Pentru noi, acesta este cel de-al 4-lea sejur la Kaliakra, primul cu sistemul all inclusive plus.
La ora 14, am ajuns la receptie si am primit camera 744 din Superior. Mie imi plac camerele din Superior pentru ca sunt mult mai mari si au o panorama mult mai frumoasa. In imagine se vad camerele in Kaliakra Standard, preferate de germani, poate si pentru ca au un lift care duce direct in sala restaurantului. Am observat ca au un televizor Lcd mai mic si pozitionat langa geam ... clar cei care se cazeaza aici nu vin sa vizioneze programele TV.
Eu ador camerele de hotel pentru ca practic descopar o casuta noua pentru cateva zile.
La Kaliakra diminetile sunt minunate pentru ca privelistea este impresionanta, cum un mic exercitiu de imaginatie ai impresia ca poti atinge marea. Ne-am cazat la etajul 7, o camera frumoasa, curata.

Pentru mine nu a contat ca hotelul nu mai are ultra all inclusive pentru ca si asa nu prea consumam bauturi de import. Am remarcat ca in camere acum nu mai sunt papuci de unica folosinta si nici halatele de prosop. Am cautat in minibarul din camera si am gasit 2 doze de bere, 2 sucuri nectar cu pai pentru copii, 2 sticlute de 300 ml cu apa plata si 2 cu apa carbogazoasa In pliantul primit odata cu cardul camerei scria ca e gratuit doar o singura data si asa a si fost, in schimb, zilnic ar fi trebuit aduse plicuri cu ceai si cafea dar probabil menajera noastra le-a uitat.
Pentru ca era ora pranzului si aveam deja bratarile de all inclusive am zis ca trebuie sa verificam restaurantul si spre surprinderea noastra inca era deschis si cu toate tavile pline.
Clar la acest hotel, nu ai cum sa pleci de la masa nemancat, pentru ca mancarea este variata clar predominand preparatele cu tenta germana.
Mic dejun destul de bogat in preparate, toate proaspete.

Clatitele calde au fost preferatele noastre in fiecare dimineata.

La pranz mi-as fi dorit insa si niste ciorbite pentru cei mici, in cele 7 zile nu am primit decat diverse supe de legume drese cu sosuri albe pe care Ania a refuzat sa le manance. Carnea de porc a predominata dar au fost si preparate cu carne de rata, vita, iepure si chiar scoici.

La masa de seara cele mai cautate erau salatele si recunosc ca bucatarul stia niste retete delicioase.
Mi-am placut foarte mult torturile pregatite cu mare grija, care erau dulci dar fara sa abunde in dulceata.

Eternul cantaret roman care era la al 8-lea sezon la Kaliakra, ne-a incantat si acum cu vocea lui deosebita in fiecare seara, recunosc de multe ori momentele lui au fost mai reusite decat ale echipei de animatori.
In fiecare seara erau spectacole pentru adulti organizate de animatori dar destul de slabute calitativ.
Barurile se inchid la ora 23, asa ca noptile sunt destul de linistite.
Dimineata plaja era destul de goala, sezlongurile sunt gratuite dar saltelele sunt disponibile cu 4 leva pe zi. Sunt si doua piscine, una pentru adulti si alta pentru cei mici si foarte multi preferau sa stea la barul din apropiere.

Nisipul este foarte fin, scoicile sunt rare asa ca cei mici pot face superbe castele de nisip. Barul de pe plaja este destul de liber in luna mai asa ca ne-am simtit foarte bine pe plaja cu o bautura rece alaturi.

Kaliakra chiar si cu sistemul all inclusive ramane o destinatie perfecta pentru familiile cu copii mici.